ابزارهای شناسایی بک لینک رایگان

ابزارهای شناسایی بک لینک رایگان

ابزارهای شناسایی بک لینک رایگان سایتهایی که به سایت شما پیوند دارند ، خرید بک لینک برای چت روم  یا لینک ورودی به سایت شما هستند. به عنوان مثال ، وقتی شخصی مقاله ای می نویسد و به سایت شما پیوند می زند ، به آنها لینک دهنده گفته می شود. لینک های برگشتی مهم هستند زیرا یکی از معیارهای اعتبار Google برای سایت شما هستند. داشتن بک لینک با کیفیت باعث می شود رتبه شما در جستجوی گوگل بهبود یابد و سئو سایت شما را بهبود بخشد.

ابزارهای شناسایی بک لینک رایگان

راههای شناسایی سایت های لینک داده شده به سایت

راههای شناسایی سایت های لینک داده شده به سایت بهترین راه برای استفاده از ابزارهای چک لیست بررسی سایت های رقبا است. با کمک ابزاری که در زیر معرفی شده است ، می توانید دامنه رقبا را وارد کنید و ببینید که از کدام سایت ها سایت آنها پیوند دارد. با استفاده از این روش می توانید پیوندهایی را برای سایت خود ایجاد کنید. دریابید از کدام سایتهایی می توانید بازدید کنید و چه کسی در مورد موضوعات شما صحبت می کند و مقاله می نویسد. همچنین می توانید ببینید که کدام مقاله ها و مطالب بیشترین بک لینک را دریافت می کنند ، بنابراین می توانید در مورد همان محتوا بنویسید.

شناسایی سایتهای لینک داده شده از طریق وبمستر

شناسایی سایتهای لینک داده شده از طریق وبمستر اولین ابزار مفید و رایگان که می توانید برای شناسایی بک لینک استفاده کنید. این ابزار رایگان گوگل به شما بک لینک می دهد که حتی سایتهایی با پرداخت مبلغی که بک لینک به شما می فروشند نمی توانند! (اگرچه او همچنین لینک های شکسته یا آسیب دیده را در لیست لینک دهنده های خود قرار می دهد!)

به حساب Google خود وارد شوید و روی “جستجوی ترافیک” -> “پیوند به سایت خود” کلیک کنید. گرد آورنده پست شرکت خرید بک لینک